Pomoc pri nákupe

Proces nakupovania

  • Kategória výrobku je na ľavej strane
  • Pritiahnutím kurzora na kategóriu môžete si vybrať podkategórie
  • A potom sú uvedené výrobky, ktoré patria k podkategóriam
  • V zozname uvidíte: hrubú cenu produktu, obraz, sada informácií, čiže keby je produkt akciový, tak aj akčnú cenu

Sada informácií ukáže, či máme na sklade ten tovar, ktorý ste vybrali, a že koľko množstvo je ešte z toho produktu na sklade. Sada informácií každých 5 minút sa aktualizuje. Pokiaľ uvidíte pri produkte nadpis: „Nie je na sklade“, to znamená, že produkt sa dá objednať, ale dodacia lehota môže byť 2 dni alebo aj 2 mesiace. Informovať sa môžete o presnej dodacej lehote na tel. čísle: +421/911 611 644, alebo v e-maili [email protected]. Pokiaľ tovar je na sklade, to znamená že môžeme ihneď doručiť tovar. (Približne 2-3 pracovných dní, ale keď ste vybrali platbu prevodom na účet tak to potrvá trošku viac dní. Ďalšie podrobnosti o platbách si môžete pozrieť položke v menu.)

  • V zozname výrobkov kliknite na názov výrobku alebo na obrázok a dostanete podrobnejšie informácie o produkte.
  • Na stránke výrobku  môžete vybrať aj množstvo, a takto viete aj viac kusov dať do košíka.
  • Na stránke vpravo uvidíte aj informačný box: „KOŠÍK“, tu si môžete pozrieť čo už máte v košíku, ale aj tu viete zaplatiť tovar.
  • Obsah košíka s kliknutím na košík si viete pozrieť.
  • Pokiaľ ste dokončili nákup, môžete kliknúť na „zaplatiť “gombík a ísť ďalej v objednávke, a tam si môžete vyplniť chýbajúce informácie. Ak ste vyplnili aj fakturačné údaje potom môžete vybrať druh platenia, a tu si môžete vyplniť aj doručovaciu adresu, keď je iná ako fakturačná adresa.
  • Dôležité je napísať takú doručovaciu adresu, kde si môžete prevziať balík cez deň medzi 8:00-17:00 hodinami. Môžete si balík žiadať aj na pracovisko.
  • Pokiaľ máte zľavové kódy, kupóny tak si to môžte vplniť keď ste vyplnili doručovacie údaje, a je nato samostatný riadok.
  • A potom si môžete vybrať druh platenia na druhom strane: „druh platby“.
  • Objednávku keď zaplatíte prevodom na účet, a keď sme objednávku spracovali pošleme Vám elektronickú zálohovú faktúru, tu nájdete všetky informácie k úhrade: číslo účtu, presnú sumu, ... Prosíme Vás aby ste počkali tento e-mail a iba potom vyplatiť tovar. Prosíme Vás pozorovať aj spam, lebo niekedy systém kvôli dodatku automaticky dáva e-maily do zložky spam. Keby náhodou nedostanete od nás zálohovú faktúru za 1 pracovný deň (24h), prosíme kontaktujte nás! (+421911611644)

Zvyčajne dodacia lehota 3-4 pracovných dní zvikne byť, to sa počíta od dňa keď sa prevod uskutočnil. Toto je najpomalší platobný spôsob.

  • Keď ste vybrali platobný spôsob potom máte možnosť napísať nám poznámku.
  • Pokiaľ každý údaj je vhodný môžete kliknúť na tlačidlo odoslať objednávku a objednáka bude hotová.
  • Keď toto všetko máte spravené, zjaví sa Vám text úspešná objednávka, potom náš systém Vám pošle automaticky potvrdenie prijatia objednávky. Objednávku potom môžete zmeniť už iba telefonicky na čísle: +421911611644.
  • Poprípade keď od nás nedostanete e-mail, ani po registrácií a ani o objednávke, možno že ste náhodou napísali zlú e-mailovú adresu, alebo Váša mailová schránka dala do spamu. Keď ani tam nemáte od nás e-mail, prosíme Vás kontaktujte nás!

 

Registrácia

  • Nepotrebujete registráciu, aby ste pozreli naše produkty, alebo iba pozrieť našu webovú stránku.
  • Registrácia nie je potrebná ani pri nákupoch na webovej stránke.
  • Máte možnosť sa zaregistrovať, ale nie je nutné. Keď ste nakupovanie dokončili systém Vás automaticky zaregistruje a o tom Vám zašleme e-mail. V tom e-maile nájdete aj heslo k prihláseniu. Prosíme skontrolovať aj spam!
  • Dôležité je, že pri registrácií zadané údaje a kontakty boli správne. Na tieto údaje a kontakty budeme posielať správy o objednávke.
  • Pokiaľ ste nedostali e-mail o registrácií, alebo dané údaje sú nesprávne, prosíme Vás aby ste kontaktovali našu zákaznícku službu.
  • Registračné údaje v žiadnom prípade neposkytujeme tretej strane.

 

 

Letáky, novinky

  • Novinky a letáky iba vtedy dostanete od nás ak ste pri registrácií zaznačili túto službu.
    • Novinky a letáky zvyčajne posielame iba raz za týždeň. V online letákoch si môžete pozrieť, že práve aké akcie, výhry, udalosti a aké aktuálne zákaznícke akcie sú v našom obchode. Na online letáky môžete kedy koľvek sa zaregistrovať, alebo sa odhlásiť. K tomu stačí iba Vaša e-mailová adresa a na dolnej stránke zaznačiť kategóriu letáky, novinky.

Zákaznícky servis, kiosk a servis